VB+ Facilitair

Onze verwachting is dat de noodzaak om qua dienstverlening rondom huisvesting steeds meer aan te sluiten op wat een gebruiker nodig heeft, zal stijgen. Daardoor verandert de rol van onze werkomgeving en het gebruik ervan. Dit omdat veel mensen hybride werken: op kantoor, online of thuis.

Vastgoedbeheer heeft in de eerste plaats te maken met het eigendom van het vastgoed, terwijl (facilitaire) dienstverlening gaat over hoe services worden geleverd binnen huisvesting. Services zijn volledig gericht op mensen, terwijl vastgoed en vastgoedbeheer meer gericht zijn op het gebouw.

En precies dát is de reden dat wij de tijd rijp achten om onze plus in de strijd te gooien! Zonder de essentie van de begrippen facility management en vastgoedbeheer geweld aan te willen doen, zetten wij het nieuwe arbeidsethos met stip op één. Wat in principe betekent dat we het vastgoed op de tweede plek zetten… of tóch niet?

 

Wij onderscheiden de volgende diensten:

Schoon, heel en veilig

Vastgoedbeheer

De werkomgeving van morgen heeft een andere functie dan die van vandaag. Het moet een plek zijn waar je graag bent, waar je mensen ontmoet en waar je je meer dan welkom voelt. Een plek waar het wij-gevoel overheerst en mensen zich echt verbonden voelen. Niet alleen met elkaar maar ook met de werkgever of de instantie waar zij (tijdelijk) verblijven.

Tegelijkertijd mag je er als gebruiker of huurder er vanuit gaan dat je werkomgeving voldoet aan alle richtlijnen en daarnaast schoon en veilig is. Dat is voor ons de basis. VB+ is een vastgoedbeheerder die een plek of pand als een community ziet. Een community die elkaar versterkt, waar je bij wilt horen, los van de daadwerkelijke primaire processen. VB+ levert de diensten en services die deze ontwikkelingen ondersteunt en -waar mogelijk- versnelt en waarbij ons motto schoon, heel en veilig het uitgangspunt is.

Facilitaire Dienstverlening

Zonder dienstverlening geen tevreden gebruikers/huurders. VB+ regelt, simpel gezegd, het huishouden van een werkomgeving. Wij zorgen ervoor dat alle diensten en middelen (faciliteiten) tot beschikking staan van de gebruiker/huurder zodat zij hun werk goed kunnen doen. Zo regelen we receptiedienstverlening, catering, beveiliging, schoonmaak en beheren we vergaderzalen.

We zijn experts op het gebied van eten & drinken en koffie, zijn in staat om visies hieromtrent op te stellen en te implementeren.

Creating great environments

Community management

Een werkomgeving die past als een jas, dat is waar alles om draait. En dat in de breedste zin van het woord. Dit vraagt om een vernieuwende aanpak en dus omdenken. Want als gebruikers/huurders graag ergens komen en verblijven, betekent dat (bijna) automatisch dat dit zich zal vertalen in loyale huurders en gebruikers. Oftewel meerjarige huurovereenkomsten.

De Covid pandemie heeft onze wereld ongekend snel veranderd. Plotseling was er een afstand en werd thuiswerken het nieuwe normaal. Dit druist volledig in tegen de behoefte van mensen om juist samen te willen zijn. Met ons JOYN-concept beheren wij elke werkomgeving door een unieke combinatie te creëren tussen de manier waarop we een gebouw invulling én beleving geven. We voegen waarde toe door diensten op een andere manier in te vullen. Waarbij we elk pand en iedere plek of locatie plek veranderen in een eigentijdse community. Een community die versterkend werkt en los staat van werk en de bijbehorende primaire processen.

JOYN; @home in the Office.

Een nieuw community concept waarmee we iedereen verbinden en boeien! Het JOYN-concept bestaant uit drie pijlers: Gastheerschap, Horeca en Identiteit. Voor werknemers en gebruikers tot aan klanten en bezoekers. Vanuit onze plus leveren we een passend en uniek concept met diensten en services waarmee we inspelen op de nieuwe werkelijkheid, we volgen trends die deze ontwikkelingen ondersteunen en waar mogelijk zelfs versnellen.

JOYN is een unieke combinatie van facilitaire horeca, hard- en softservices (inclusief hospitality/ Food & Beverage) en community management. Dit betekent dat je gerust afscheid kunt nemen van anonieme servicedesks en jij je direct tot ons of onze hostessen en ons JOYN team op locatie kunt richten. Dezelfde mensen die iedere dag verantwoordelijk zijn voor de organisatie van het (basis) vastgoedbeheer. Waaraan zij twee componenten toevoegen; arbeidsvreugde én arbeidsethos!

VB+ is bereid om hierin risicodragend te acteren om risico’s bij vastgoedeigenaren of gebruikers weg te halen.

Ontdek de plus van VB+

Hoe je ons ook wilt inzetten of waar je behoefte ook ligt, je kunt ons in de breedste zin van het woord bij Facility vraagstukken inzetten. Ontdek de plus van ons JOYN concept en van VB+ als groep en bel ons voor een nadere kennismaking. Of het nu gaat over projectmanagement, overall regie, beheer, advies, herontwikkeling, nieuwbouw, facility management, onderhoud, vastgoedregie of vernieuwende interieurconcepten, wij helpen je graag!

Vastgoedbeheer als dienstverlening, daar staan we voor. Als spin in het web van huurders, gebruikers, opdrachtgevers en uitvoerende partijen voelen wij ons het beste op onze plek. We can do more when we work together! Binnen VB+ komen deze eigenschappen tot uitdrukking, samen bouwen aan mooie werkomgevingen waardoor je klantvragen kan beantwoorden die wellicht niet eens gesteld zijn!

Marco Stolwijk | Mede-eigenaar VB+ Facilitair